Tuesday, March 23, 2010

jom..karaoke......aktiviti santai bersama..

salam buat bloggers semua.............lama tak diupdate kan blog...........entrie kali nie I would like to share....... ragam..anak-anakku waktu lapang..unsangkarable...anakku adi boleh nyanyi....kalau dulu memang langsung tak mahu ..menari tak pe....hope u enjoy tgk video..just 4 fun........................

video

dahsyat...........persemnbahan suara adi..hehehe

video

ragam..abang aji nak nyanyi...tapi tak boleh2 juge..tak pela..anak2 dah ganti..

video

hmm............mell bab nyanyi bagi kat die je..guru vokal la gitu...hai bang aji pun inteframe jugak hahaha..............

Saturday, March 6, 2010

latihan perbarisan.................

salam buat semua bloggers...........

habis sudah kursus mbmmbi..kembali ke sekolah..pada hari jumaat semalam...di sekolah ku sibuk ngan temasya olahraga..maklumle jadi tuan rumah..mssc.semua rakan guru sibuk dgn bidang tugas masing2...aku rase selamat tahun nie kerana telah maklumkan kepada pegawai teknik kejohanan mssc yg aku hendak undur diri dari tergolong sebagai ajk mereka..dah belasan tahun pastinye aku ade tercegat kat kawasan urusetia sebagai ketua pencatat...alhamdulilah..tentunye isnin - selasa depan pesta sukan meriah kat sekolahku...then datang Cik gu Ratna..memang .tertunggu2 kehadiranku ke sekolah.dah tiga hari aku tiada urusan kursus.Seronok die menghampiri ku...
"kakak.....kite kene latih perbarisan...macamane nie kak....?"
" haaa...latihla...."kataku selambe..
" Ala kak...budak2 tak takut ngan sayela...sya dan cik gu vie..dah pilih budak tinggal nak latih kawad kaki..."
Aku senyum je.....kata GPK ko..perbarisan sekolah under penyelaras sukan dan permainan....toing.....kena batang hidungku!!akule ketuanye....aduhai...aku dah malas nak berjemur lagi...baruje gi wat facial n spa......
okla....aku pun terus melihat peserta 2 yg telah dipilh dan aku bt pemilihan sekali lagi...
hari nie...aku ke sekolah wat latihan perbarisan dan esok pun ade latihan.dah tak de cuti le aku nie....sakit semua badan ku...........

( ade juga anak murid ku yang manje dengan aku.....ini pembawa papan tanda sekolah...hmmm..comel dan cunn sangat..mata kebiruan..kacukan anak "mat saleh"-nadia luqman jackson)