Friday, November 6, 2009

laihan sukan...2009

salam satu malaysia..
minggu yg sibuk dengan persiapan sukan sekolah ku...inilah keunikan sekolah ku..sukan akhr tahun....towards the end of the school for 2009..the preparation for the hari anugerah..pendek kata all the teachers r busy...

And I..for sure nak pertahan kan kejuaraan pasukan rumah waja(biru)..well.kami dah tiga tahun berturut2 juara...itu la yang...geraaammmm je pasukan lain ..seperti biasa aku melatih pasukan perbarisanku...suare ke n gayaku tersendiri dengan rotan ku..sebenarnye anak didikku sangat teruja berlatih dengan ku..kadang2kesian juga ku lihat pasukan lain ..seakan-akan nak ikut serta latihan kami.... apa kan daya ye...all of u have your own teachers..

dan rasa nye kalau waktu sukan suara aku yang memkik kuat sebagai semangat dan perangsang buat mereke...hehehe jangan marah adakalanye aku turut lari tepi padang...sampai lupe yang saban tahun aku jadi pengacara sukan ..lupe diri sekejap..
yang tak bestnye lepas tu muka aku jadi sunburnt...itu yang aku tak suka..kadangkala dgn selamba..minta dgn gb duit facial...senyum lebarle gb kami...



aku bersama dengan murid ku membuat assescories utk perbarisan..rotan setia kat tgn ku..


memberi arahn.........

ini..ketua pengawasku..salah komand..aku rotan pun die ketawe..


dengar sini..jalan jangan macam rob ot...!!












3 comments:

futbolmaster said...

hehehe..ayah rumah aper?

Teja said...

garangnye ckgu... hehehe! sian budak2 tu..

azie said...

hah...lame teja tak join in,...yr blog i cube masuk tak leh...am....ayah sama ngan ibu...