Sunday, May 24, 2009

adi iqmal..anak bongsuku..



salam one malaysia to all...now i"m back to continue ..coretanku mengenai kesemua anak-anak permata HATIKU...unfair for me..not to write about my another boy..yang mana terhenti seketika disebabkan a very memorable moment yang lalu...
....TANGGAL 30HB NOVEMBER 1992..LAHIRLA anak bongsuku..(kali ketiga...aku dibedah jugak)kali ini yang istimewanya....aku berikan naMA..entah kenapa nama itu sangat menarik hatiku..maklumle bile yang bongsu..manja nya bukan main dan aku pun terammmmmmatle..rapat.ngan dia..tak boleh..hilang dari pandanganku...........adi membesar diawal..uisanya menjangkau tiga tahun sangat pemalu..budaknya...asyk melekapkat dadaku...awal persekolahan ..mengikut jejak abang n kakaknya juga.....alhamdulilah..tapi keistimewaan dia tersendiri..yang mana tak de pada kami semua..iaitu adi seorang yang kidal...dan tak pandai nak sebut R dgn betul....ini pun kalau nak storykan..panjang jugak..takpela..I nak. share dgn para pembaca..disebabkan aku melahirkan ketiga2 anak ku melalui pembedahan..jadi tembuni yang lahir bersama anak-anakku semuanya ibuku yang basuh dn tanam...dan ..aku sendiri tak pernah melihatnya..almaklumle aku kat hospital..kata ibuku la...dia nak try test..betulke..kalau yang menanamkan tembuni tu menggunakan tangan kiri..anak itu akan jadi.kidal..so she did it..well...entahle..mungkin kebetulan jugak..aku pun tak sangka anak ku adi seorang yang pemalu..tapi..boleh perform mnari zapin..terror ..betul..( tengokle..jurulatihnya siapa..ek) darah seni keluarge ku ada jugak kat dia..bukan menari saja tapi a very good conga player...dari sekolah rendah adi aktf in zapin sampai ke peringkat negeri..dan juga pemain conga kumpulan nasyid sek.rendah sampai le sek.menengah..baru2 ini dia mendapat tempat kedua festival nasyd sekolah2menengah ( anti dadah )..akademk..anakku adi..amat membanggakan kami...upsr.5A dapat tawaran ke Integrasi sains,.Pahang..tapi dia menolaknya...( akupun keberatan nak bagi..jauh..sangat..)PMR 8A..dapat tawaran ke SBP muzaffarshah(melaka)pun...tak nak gi.....(tak pe la sayang...dia amat selesa di asrama smk datobentara luar bp)well..now fokus....in spm..dear...we wish d best for u..muah..muah..muah!

No comments: