Friday, May 15, 2009

back again..

salam buat semua...first of all ..deeply from my heart of compliments..wish to convey millions thanks for all atas kesudian mendoakan kesihatan dan kesejahteraan my youngest boy..adi..segala nya berlalu dengan banyak menguji ketbahan kita sebagai ibu n ayah..dan for my two permata hati juga..am..and lisa...serta N ..terimakasih dari ibu kerana begitu mengambil berat ..about yr adik..and for all my family and frens..thnks a lot...
mulanya..nak sambung cerita anak ku yang ketiga ..yang bongsu..inila....tapi terpaksa menghadapi suasana urgent...yang memerlukan keutamaan keprihatinan kami ....
hari khamis..7hb mei..anakku adi ada mnelefon ku..( adi tinggal diasrama sek.men .dato.bentara luar )mengatakan dia demam..okla..nak ku ambil bawa balik hari itu.namun dia tak mahu..atas alasan nak hadir kelas juga...(sebab dah cuti hr tu)..keesokkannya...dia telefon lagi..mengatakan demam panas....ku suruh my hby pergi mengambilnya...(ku sangka hanya demam biasa..)dalam perjalanan my hby kesana..warden nya menelefonku..mengatakan dia..uncconcious..kena fit...bagai nak pecah jantungku...hby sampai...ambulan dah ada..terus menelefonku...(ketika itu aku sedang meeting ..)tak dapat dikawal emosiku...mengalir sudah airmataku...GB aku panik...dengan meminta bantuan rakan guruku menghantar ku ke pekan pt.raja..aku naik teksi..teruske wad kecemasan..hby dah tunggu...aku dah longlai kaki... menangis..dan menangis...sehingga seorang doktor menenangkan aku....dont worry....he.... is ok...tapi kata 2 dia tak meredakan tangisan ku...

No comments: